BigB.

Sitter och ser BB nu, hejar såklart på danne den skönaste snubben av dom alla :) men jag tycker en grej är lite konstig, linda är ju instängd i huset och vad jag vet får dom ju inte lämna huset för då är man ute ur "tävlingen". Såg ju henne nyss på kanal 5 i nått wipe out eller vad det heter, men dom kanske spelade in de programmet förra året, jag vet inte.. nån som vet?


Är ju som en liten tävling mellan mig och erik, för jag har satt en slant på danne men  han tror stenhårt på kajsa :)



                                              

                                                Det här är danne, kom igen vinn hela grejen nu:)!

Kommentarer
Postat av: Annan BB-tittare

Ja, jag har också tänkt på det där! Kul att någon tar upp sånt, för om jag inte misstar mig helt så är det väl samma Linda Rosing i "Den rätte för Rosing"? Luktar fusk långa vägar?



TACK FÖR EN UNDERBAR BLOGG FÖR ÖVRIGT!

2009-04-24 @ 00:12:32
Postat av: dj

haha

2009-12-14 @ 12:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0